Rayeme
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexShapeshifterLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het onzintopic

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Yern
Beheerder | Shapeshifters Leader
Yern


Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Het onzintopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic - Pagina 2 I_icon_minitimema sep 30, 2013 10:17 pm

Heb ik overal gepost waar ik nog posten moest?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rayeme.actieforum.com
Rhona
Beheerder | Elf Leader
Rhona


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 25

Het onzintopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic - Pagina 2 I_icon_minitimedi okt 01, 2013 12:16 am

Zou je kunnen proberen ook bij Rammstein te posten? :3 Kom op Yern, you can do it!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Beheerder | Shapeshifters Leader
Yern


Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Het onzintopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic - Pagina 2 I_icon_minitimedi okt 01, 2013 2:57 am

Zeg dat vanavond nog ne keer. Ik heb kans op promotie, moet alleen mezelf gaan presenteren voor de "hoge piefen" - 24u voorbereidingstijd, vanavond, deadline :D IK GA DOOD! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rayeme.actieforum.com
Suicune

Suicune


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : In het paralelle universum onder je bed... ja... ja, daar. 's Nachts kruip ik misschien onder je bed vandaan om eten uit de koelkast te stelen

Het onzintopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic - Pagina 2 I_icon_minitimedi okt 01, 2013 4:14 am

Veel succes! Of ben ik nu te laat met succes wensen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Beheerder | Shapeshifters Leader
Yern


Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Het onzintopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic - Pagina 2 I_icon_minitimedi okt 01, 2013 10:38 pm

Ja Het onzintopic - Pagina 2 3398149237
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rayeme.actieforum.com
Rhona
Beheerder | Elf Leader
Rhona


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 25

Het onzintopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic - Pagina 2 I_icon_minitimevr okt 04, 2013 6:25 am

^^ Volgens mij heeft het succes wensen dan zijn job wel gedaan ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Beheerder | Shapeshifters Leader
Yern


Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Het onzintopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic - Pagina 2 I_icon_minitimevr okt 04, 2013 6:36 am

Of kleine Anna :D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rayeme.actieforum.com
Rhona
Beheerder | Elf Leader
Rhona


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 25

Het onzintopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic - Pagina 2 I_icon_minitimedi okt 15, 2013 12:47 am

It has been a while :3 Een tijdje niet echt heel actief geweest, en ik merk dat het forum steeds minder actief wordt... Ik heb denk ik op alle onderwerpen gereageerd die ik nog moest doen, dus we kunnen verder ^^ Dadelijk komt de tijd van binnenzitten en weinig doen, dus let's play RPG :D (Wat ook nog eens leuk rijmt ook ^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Beheerder | Shapeshifters Leader
Yern


Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Het onzintopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic - Pagina 2 I_icon_minitimewo okt 16, 2013 12:22 am

Sorry, ik heb het de laatste tijd ook druk gehad, maar dat zetten we weer recht :D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rayeme.actieforum.com
Suicune

Suicune


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : In het paralelle universum onder je bed... ja... ja, daar. 's Nachts kruip ik misschien onder je bed vandaan om eten uit de koelkast te stelen

Het onzintopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic - Pagina 2 I_icon_minitimewo okt 16, 2013 1:20 am

Het werd tijd XD

Ik weet alleen niet echt wat ik verder nog kan schrijven bij The Meeting. Misschien moet de bloedelf iets doen. :P
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Beheerder | Elf Leader
Rhona


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 25

Het onzintopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic - Pagina 2 I_icon_minitimewo okt 16, 2013 9:42 pm

Iedereen heeft het volgens mij wel druk gehad xD Buitenlandse reizen, school... :3 You know what I mean.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Beheerder | Shapeshifters Leader
Yern


Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Het onzintopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic - Pagina 2 I_icon_minitimevr okt 18, 2013 7:56 am

Dat is helemaal waar
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rayeme.actieforum.com
Rhona
Beheerder | Elf Leader
Rhona


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 25

Het onzintopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic - Pagina 2 I_icon_minitimevr okt 25, 2013 6:26 am

Yerntje :3 Zou jij bij the meeting willen posten met jouw Bloedelfje? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
NadiaZ
Moderator
NadiaZ


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 17-06-13

Het onzintopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 27, 2013 1:14 am

Ik vroeg me af of mijn personage, Bella Princia, zich ook bij Rhona aan zou kunnen sluiten. Ze zou een extra kracht zijn maar ook een gevarenfactor omdat ze omgaat met Septem Al'Khira. Dat leek me wel spannend misschien Het onzintopic - Pagina 2 3333954296 
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Beheerder | Elf Leader
Rhona


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 25

Het onzintopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 27, 2013 5:03 am

Maak maar een topicje :3 Ik reageer er wel op ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Suicune

Suicune


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : In het paralelle universum onder je bed... ja... ja, daar. 's Nachts kruip ik misschien onder je bed vandaan om eten uit de koelkast te stelen

Het onzintopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic - Pagina 2 I_icon_minitimezo okt 27, 2013 9:46 pm

Yay, awesome verhaallijn. XD Hmm, misschien kan Septem uiteindelijk toch besluiten om naar Belle te gaan zoeken tijdens de oorlog. Mengen de vampiers zich er ook in. :P
Jammer dat Sasuke niet veel meer online kan komen, als de leider van de vampiers ontdekt wat Septem heeft gedaan dan is hij nog niet jarig. :P
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Beheerder | Elf Leader
Rhona


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 25

Het onzintopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic - Pagina 2 I_icon_minitimedi okt 29, 2013 9:45 pm

Kun je kort samenvatten wat er gebeurd is? (O, ik begin weer met mijn samenvatten :3 Ik ben gewoon te lui om te lezen wat er gebeurd is xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Suicune

Suicune


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : In het paralelle universum onder je bed... ja... ja, daar. 's Nachts kruip ik misschien onder je bed vandaan om eten uit de koelkast te stelen

Het onzintopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic - Pagina 2 I_icon_minitimewo okt 30, 2013 2:59 am

Vampier Septem viel in de velden elf Belle aan (honger!), maar elfen zijn moeilijker te pakken dan mensen. Belle vlucht, Septem erachteraan, spannende achtervolging enzo, totdat Septem haar weet te bespringen en tegen de grond weet te slaan. Hij wil met zijn klauw haar keel openhalen maar kan het opeens niet omdat hij iets vreemds voelt dat hem tegenhoudt. Hij denkt eerst dat Belle dat doet, magie ofzo, maar ze doet niets. Hij heeft een vermoeden wat het is.
Inmiddels is het al donker geworden en dan gaan de echte jagers op pad. Septem weet dat hij een elf niet kan helpen, dat gaat tegen alle regels van zijn volk in, maar door zijn gevoelens kan hij haar ook niet achterlaten. Als hij haar alleen zou laten zou ze gedood worden. Hij probeert haar wat meer op haar gemak te laten voelen door zijn klauw af te doen en brengt haar door de nacht terug naar de grens van het elfengebied. Hij jaagt de andere vampiers die ze tegenkomen weg. Bij de grens laat hij haar alleen en hij denkt haar nooit meer te zullen zien of spreken. Dus drukt hij snel een kus op Belles voorhoofd en gaat ervandoor.

Nu is Seppie bang dat Sasuke erachter komt en dat hij uit de clan wordt gekickt. :P
Terug naar boven Ga naar beneden
NadiaZ
Moderator
NadiaZ


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 17-06-13

Het onzintopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic - Pagina 2 I_icon_minitimevr nov 01, 2013 11:17 am

Ik heb een berichtje geplaatst, Rhona :)

x
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Beheerder | Elf Leader
Rhona


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 25

Het onzintopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 03, 2013 5:50 am

Ik zal zo snel mogelijk reageren ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
NadiaZ
Moderator
NadiaZ


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 17-06-13

Het onzintopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic - Pagina 2 I_icon_minitimedi nov 05, 2013 12:24 am

Neem de tijd, ik ben zelf ook niet de snelste ;P

xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het onzintopic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het onzintopic
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rayeme :: 001|The Own World :: The Lounge Room :: Chat-
Ga naar: