Rayeme
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexShapeshifterLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het onzintopic

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Rhona
Beheerder | Elf Leader
Rhona


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 25

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimeza jul 20, 2013 11:53 pm

Hier kun je met andere leden over alles praten wat je bezighoud.
Have fun!
Terug naar boven Ga naar beneden
Suicune

Suicune


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : In het paralelle universum onder je bed... ja... ja, daar. 's Nachts kruip ik misschien onder je bed vandaan om eten uit de koelkast te stelen

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimezo aug 04, 2013 11:10 am

Laat ik dan maar eens beginnen XD

En, zijn jullie nog op vakantie geweest?
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Beheerder | Shapeshifters Leader
Yern


Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimezo aug 04, 2013 9:46 pm

Ik allesinds niet. Maar ik heb ook niet stilgezeten op vakantie. 

Jij wel op vakantie geweest? :D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rayeme.actieforum.com
Suicune

Suicune


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : In het paralelle universum onder je bed... ja... ja, daar. 's Nachts kruip ik misschien onder je bed vandaan om eten uit de koelkast te stelen

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimezo aug 04, 2013 10:29 pm

Jah, twee keer zelfs. Drie weken naar Zweden met mijn vriend en zijn familie (Inclusief twee meisjes van 8 en 10 die natuurlijk niet ophielden met dingen vragen. 'Wat ga je doen?' 'Waarom ga je dat doen?' 'Mogen we mee?')
Daarna naar Engeland, gevaren met een bootje op kanalen. En een paar daagjes naar York en daar heb ik nog een ruggenkrabber gekocht XD

Maarre, waarmee heb jij je dagen gevuld? *Zet zeer geleerd gezicht op bij het utiliseren van deze uiterst moeilijke woorden*
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Beheerder | Shapeshifters Leader
Yern


Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimema aug 05, 2013 3:50 am

Dat klinkt allemaal erg leuk. 

Ben je zeker dat je dat lijstje wil. Wel, ik heb tamelijk wat werk met Nickelodeon momenteel:

- Het Avatarverhaal voor de laatste maal herschrijven,
- Mijn beoordeling schrijven over een serie die ze willen introduceren,
- Verder werken aan Lagoon zodat die mensen die het verfilmen verder werken kunnen ^^
- Maar vooral, het begeleiden van mijn favo persoontje in het schrijven van haar verhaal voor Nickelodeon

Dus ze houden me gezellig bezig, maar dat is op zich ook wel leuk ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rayeme.actieforum.com
Suicune

Suicune


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : In het paralelle universum onder je bed... ja... ja, daar. 's Nachts kruip ik misschien onder je bed vandaan om eten uit de koelkast te stelen

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimema aug 05, 2013 7:07 am

Epic! Dus jij bent diegene over wie Naomi vertelde neem ik aan. Of misschien niet :P
Dus je schrijft mee aan Korra of zoiets? Dat is echt... epicepicepic!
Ah, dat laatste punt... is het Noompje? XD
Haar verhaal was in ieder geval erg gaaf.

Naomi, er wordt over je gepraat hierzo :P
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Beheerder | Shapeshifters Leader
Yern


Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimema aug 05, 2013 7:23 am

Zwaar geroddeld ja. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rayeme.actieforum.com
Rhona
Beheerder | Elf Leader
Rhona


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 25

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimedi sep 03, 2013 4:36 am

Dit is werkelijk erg, ik kan bijna nergens reageren o.O

Rammstein - wachtend op Yerns reactie
Sinbai - wachtend op Bryans reactie
Rhona - ... Inspiratieloos?

Yeah xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Suicune

Suicune


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : In het paralelle universum onder je bed... ja... ja, daar. 's Nachts kruip ik misschien onder je bed vandaan om eten uit de koelkast te stelen

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimedi sep 03, 2013 5:06 am

..... Meer personages! *spam forum onder*

Nou, nu is er even een "plotwending" bij Rhona/Yern/Solus in een tentje in het Versteende Woud, dus dat is tenminste iets XD

Septem wacht op de reactie van de elf op wie hij verliefd gaat worden (JA, inderdaad, ik kreeg zin in onmogelijke liefdes. Gebeurt er nog eens wat!), Solus is... nou ja, die gaat nog wel goed, die is net de tent uit gestoven, Pagiën is volgens mij niets aan het doen (Laat ik daar iets mee doen...) en met Diëgo moet ik wachten op de juiste gelegenheid om hem, totaal op het verkeerde moment natuurlijk, tevoorschijn te laten ploppen. Maar alle shapeshifters zijn volgens bij met Brarn bezig, dus ik moet even wachten op een roedeljacht of zoiets zodat Diëgo de prooi kan wegjagen.

AAAAARG dit is zó verschrikkelijk irritant! Als ik Diëgo typ en daarna een spatie, wordt het automatisch Diego, zonder puntjes! Dusmoetikhetdeheletijdaanpassen -.-
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Beheerder | Shapeshifters Leader
Yern


Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimedi sep 03, 2013 5:19 am

Sorry Nooms, maar je weet nog maar 50% van waar ik allemaal mee bezig ben, en je weet dat het belangrijk en veel is ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rayeme.actieforum.com
NadiaZ
Moderator
NadiaZ


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 17-06-13

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimedi sep 03, 2013 7:28 am

Suicune schreef:
..... Meer personages! *spam forum onder*
Septem wacht op de reactie van de elf op wie hij verliefd gaat worden (JA, inderdaad, ik kreeg zin in onmogelijke liefdes. Gebeurt er nog eens wat!), -
Oeehh onmogelijke liefde? Klinkt goed ;d
Terug naar boven Ga naar beneden
Suicune

Suicune


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : In het paralelle universum onder je bed... ja... ja, daar. 's Nachts kruip ik misschien onder je bed vandaan om eten uit de koelkast te stelen

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimewo sep 04, 2013 6:09 am

Ik moet toch iets met arme Seppie XD (Ouch, die naam gaat ie niet leuk vinden)

O, en wie wil er iets horen wat nogal creepy is?
https://www.youtube.com/watch?v=KKI2gOawEPA
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Beheerder | Elf Leader
Rhona


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 25

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimevr sep 06, 2013 12:42 am

Hmm, vrij creepy :s OMGOMGOMG :D Ik zie de LARPers weer over iets van drie uur ^^ Ik ben spastisch hyper x3
Terug naar boven Ga naar beneden
AliceL

AliceL


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 17-06-13

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimeza sep 21, 2013 10:36 pm

Hoi allemaal, ik kan hier eindelijk actief zijn ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Beheerder | Elf Leader
Rhona


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 25

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimema sep 23, 2013 4:26 am

Gegroet, o Alice de Machtige ^^ (Random, maar dit ga ik je nadragen :3 )
Terug naar boven Ga naar beneden
NadiaZ
Moderator
NadiaZ


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 17-06-13

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimema sep 23, 2013 8:47 am

Sorry dat ik zo weinig online ben de laatste tijd. School maakt het me erg moeilijk hier online te komen )':
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Beheerder | Shapeshifters Leader
Yern


Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimema sep 23, 2013 11:11 pm

Daar heb ik alle begrip voor, we hebben dat allemaal. Geen zorgen, dat begrijpen we :D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rayeme.actieforum.com
Rhona
Beheerder | Elf Leader
Rhona


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 25

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimedi sep 24, 2013 4:24 am

Correctie aan Yern; Sommige van ons hebben dat nog steeds :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Beheerder | Shapeshifters Leader
Yern


Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimedi sep 24, 2013 6:24 pm

Wat had ik fout? Het onzintopic 3398149237
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rayeme.actieforum.com
Rhona
Beheerder | Elf Leader
Rhona


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 25

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimewo sep 25, 2013 1:39 am

Dat we dat allemaal gehad hebben x3 Sommige mensen zijn er nog steeds mee bezig ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Beheerder | Shapeshifters Leader
Yern


Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimewo sep 25, 2013 3:21 am

Met wat? xD (ik voel me dom...)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rayeme.actieforum.com
Rhona
Beheerder | Elf Leader
Rhona


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 25

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimedo sep 26, 2013 7:20 pm

School :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Suicune

Suicune


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : In het paralelle universum onder je bed... ja... ja, daar. 's Nachts kruip ik misschien onder je bed vandaan om eten uit de koelkast te stelen

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimevr sep 27, 2013 12:26 am

... zegt degene die online is om 8:20 uur.
Schiet op, nog 10 minuten en dan gaat de bel! Naar school jij!

... zegt Suicune die online is op 13:26 uur en dus nog op school zit en zich verveelt in een vrij uur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Beheerder | Elf Leader
Rhona


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 25

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimevr sep 27, 2013 12:39 am

Eerste uur had ik een vrij uur x3 Mijn school begint om 8.20 :3 En nu heb ik weer een tussenuur en ga ik mooi in de stilteruimte zitten om studieuren te maken (waarin je eigenlijk aan huiswerk moet) en ondertussen... Zit ik gewoon leuk op mijn forum en schrijf ik aan mijn verhaal :D
Terug naar boven Ga naar beneden
Suicune

Suicune


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : In het paralelle universum onder je bed... ja... ja, daar. 's Nachts kruip ik misschien onder je bed vandaan om eten uit de koelkast te stelen

Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitimevr sep 27, 2013 2:35 am

Dit keer kom je er vanaf.... 0.0
Yay, studieruimtes gebruiken voor waar ze niet voor bedoeld zijn! Het leuke is dat als je een document voor je hebt, iedereen denkt dat je iets nuttigs voor school aan het doen bent. In feite doe je niets voor school, wel iets nuttigs :P
Ik ben nu uit. XD Ik wacht alleen nog een halfuur voor het Open Podium hier op school. Robin gaat weer zingen :P
Net nog even m'n vervangende opdracht gemaakt voor biologie. Een grote opdracht die ik vandaag te horen krijg. Moet volgende dinsdag af zijn. Dat had u wel eens eerder kunnen zeggen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het onzintopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het onzintopic   Het onzintopic I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het onzintopic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rayeme :: 001|The Own World :: The Lounge Room :: Chat-
Ga naar: