Rayeme
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexShapeshifterLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Diëgo

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Suicune

Suicune


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : In het paralelle universum onder je bed... ja... ja, daar. 's Nachts kruip ik misschien onder je bed vandaan om eten uit de koelkast te stelen

Diëgo Empty
BerichtOnderwerp: Diëgo   Diëgo I_icon_minitimema aug 26, 2013 8:52 am

Diëgo 2f0g70h
(+ Mijn avatar is Diëgo’s wolvenoog :P)

Basisgegevens
________________________________________________________________________________________________________________

Volledige naam:
gewoon Diëgo (Afgeleid van het woord Dyegôh uit de Wolfse Oudspraak, wat “anders” betekent)
Geslacht: Mannelijk
Soort: Shapeshifter (“Veranderling” zouden ze in zijn wereld zeggen)
Leeftijd: (ziet eruit en gedraagt zich als) 19 jaar, als wolf ongeveer 4 á 5 jaar
Karakter: Soms wat wantrouwig naar de wereld toe, maar hij geeft vreselijk veel om zijn dierbaren. Zal ook altijd proberen om ze te beschermen en te helpen, en kan daarin soms doorslaan. Hij doet alles voor degenen van wie hij houdt. Het woud is zijn thuis, maar hij is ook een reiziger in hart en nieren. Hij zal altijd proberen om geweld te vermijden, maar als er iemand beschermd moet worden, gaat hij door tot het einde. Meestal behoudt hij zijn kalmte en rust. Hij denkt soms iets te diep over iets na, stelt zichzelf teveel niet-oplosbare vragen en kan lang met iets zitten, maar doordat hij zo doortastend is kan hij wel goed afgewogen keuzes maken. Toch knaagt vooral schuldgevoel nog heel lang aan hem.
Diëgo voelt over het algemeen emoties sterk, zowel positieve als negatieve. Zo ook zijn liefde, maar ook zijn haat en verdriet. Hij doorziet snel dingen, maar houdt zich vaak afzijdig in bepaalde sociale situaties. Hij is een prima leider, maar wil geen leider zijn.
Hij is erg snel en kan lang achtereen rennen. Staat tegenover dat hij minder sterk is dan gemiddeld.
Voor de rest houdt hij van verhalen en muziek. Hij kan goed zingen, hoewel minder goed dan vroeger (lang verhaal) maar omdat hij er niet zo van houdt om in de spotlights te staan doet hij dat niet zo vaak. In de stad voelt hij zich bovenal ongemakkelijk, hoewel hij daar wel beter kan freerunnen.
Familie: Zie het kopje “Familie”.
Partner: Archie (Is achtergebleven in zijn wereld)


Algemene Informatie
________________________________________________________________________________________________________________

Bijnaam: Avranock (De Ongrijpbare)
Sterrenbeeld: Steenbok
Geboorteplaats: In het woud bij zijn ouderlijke roedel, waar hij uiteindelijk verstoten werd.


Algemene Informatie
________________________________________________________________________________________________________________

Optimist of pessimist: Wisselt
Maagd: (Weet ik niet en ik ga het Diëgo ook maar niet vragen :P)
Wat zoek je in een partner: Hij heeft al een partner, dus hij zoekt niets.

Uiterlijke kenmerken
________________________________________________________________________________________________________________

Tatoo(s): -
Piercings: -
Littekens: 2 noemenswaardige: De eerste is een hapje uit zijn oor, te zien als mens en als wolf. Tweede zijn drie rechte, parallel lopende lijnen, helemaal van zijn rechterschouder tot zijn linkerzij, alsof er een klauw over zijn rug is gehaald (En laat Vordon dat nou net hebben gedaan ;)).
Lengte: Ongeveer 1.75 als mens
Haarkleur: Zwart
Lichaamsbouw: Licht en slank, iets te dun eigenlijk, en gebouwd voor snelheid, behendigheid en uithoudingsvermogen
Oogkleur: Blauw
Overige kenmerken: Zilvergrijze vacht als wolf. Draagt als mens meestal zijn zwaard op zijn rug en heeft voor de rest simpele kleding gemaakt van natuurlijke stoffen (dat shift makkelijker, dat soort stoffen shiften mee).

Familiebanden
________________________________________________________________________________________________________________

Vader: Fondorth (Slechts een paar keer ontmoet)
Moeder: Runa (Afstandelijk tegen hem, heeft uiteindelijk enthousiast meegedaan bij zijn verbanning)
Zussen: -
Broers: Wervelwind (dood), tevens zijn dierbaarste vriend
Mentor: Het woud
Overige familiedetails: Zijn neef Vordon is zijn gezworen vijand. De twee haten elkaar intens en zullen altijd proberen om de ander pijn te doen. Beiden willen wraak.
Verder heeft Diëgo ook nog een jonger neefje en nichtje om wie hij veel geeft: Solo en Shinoe.

Overige
_________________________________________________________________________________________________________________

Overige: Diëgo komt uit de wereld Mathacht en zal daar uiteindelijk ook naar terugkeren, zodra hij heeft bereikt wat hij in Rayeme wilde bereiken (heeft iets met de draken te maken ^^) en een portaal gevonden heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Beheerder | Shapeshifters Leader
Yern


Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Diëgo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diëgo   Diëgo I_icon_minitimedi aug 27, 2013 4:03 am

Goedgekeurd ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rayeme.actieforum.com
Rhona
Beheerder | Elf Leader
Rhona


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 25

Diëgo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diëgo   Diëgo I_icon_minitimedi aug 27, 2013 4:09 am

OMG, ik hou van dat plaatje :D Dat is echt precies Diëgo zoals ik hem me voorgesteld had ^^ Simbai omhelst hem alvast ;) Nu eens kijken of hij de alter-ego van Simbai ook aan kan >3
Terug naar boven Ga naar beneden
Suicune

Suicune


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : In het paralelle universum onder je bed... ja... ja, daar. 's Nachts kruip ik misschien onder je bed vandaan om eten uit de koelkast te stelen

Diëgo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diëgo   Diëgo I_icon_minitimedi aug 27, 2013 5:44 am

Yay, glad you like it, was ook precies de Diego-uit-mijn-fantasie :P
(Ahem, hij kon Simbai al nauwelijks aan, laat staan Sinbai...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Beheerder | Elf Leader
Rhona


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 25

Diëgo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diëgo   Diëgo I_icon_minitimewo aug 28, 2013 4:08 am

Hmm... Ik zit te denken, hij is volgens mij een lonly shapeshifter... Misschien kan hij het goed vinden met Rammstein? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Suicune

Suicune


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : In het paralelle universum onder je bed... ja... ja, daar. 's Nachts kruip ik misschien onder je bed vandaan om eten uit de koelkast te stelen

Diëgo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diëgo   Diëgo I_icon_minitimewo aug 28, 2013 5:07 am

Valt wel mee, hij wil juist wat mensen om hem heen, anders voelt hij zich verschrikkelijk eenzaam :P Hij is gewend om alleen te zijn omdat hij dat vaak moest, maar dat wil hij eigenlijk niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Diëgo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Diëgo   Diëgo I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Diëgo
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rayeme :: Game Related :: Personagezone :: Shapeshifters-
Ga naar: