Rayeme
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexShapeshifterLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Shapeshifterslayout

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
AliceL

AliceL


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 17-06-13

Shapeshifterslayout Empty
BerichtOnderwerp: Shapeshifterslayout   Shapeshifterslayout I_icon_minitimema jun 17, 2013 3:06 am

Hoi allemaal,

Ik heb Yanick vandaag geholpen door de Shapeshifterslayout af te maken. Ik hoop dat ik iets heb gemaakt waar jullie blij mee zijn. Geef maar aan wat anders moet. Voor wolven, heb ik het natuurthema gebruikt, aangezien dat ook al in het logo van Naomi zat.

Het blauw heb ik gehouden. Ik, persoonlijk, denk dat we er goed aan doen dat blauw bij alle layouts te houden. Het is erg mooi, en zo vermijden we vloekende kleuren. Morgen zal ik de vampierlayout maken, als jullie over deze tevreden zijn, en dan voeg ik ze in in de layoutkiezer die jullie me gegeven hebben.

Geef de opmerkingen maar door ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhona
Beheerder | Elf Leader
Rhona


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 25

Shapeshifterslayout Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shapeshifterslayout   Shapeshifterslayout I_icon_minitimema jun 17, 2013 3:48 am

Oké, ten eerste vind ik de achtergrond heel mooi ^^ De header ook maar daar wil ik niet al teveel over pochen xD De naam moet er nog op komen.

Over het blauw heb je een punt, maar het... matcht niet echt :s Het is niet storend, maar het congrueert niet met de achtergrond en header... Als je snapt :3

Het plaatje bij who's online is een getekend iets, terwijl de rest realistisch is... :3 Wil je dat ik daar iets voor maak?

De plaatjes van nieuwe berichten etc zijn goed gedaan ^^

Het kan zijn dat dit een scriptfout is, maar als ik naar een andere pagina ga, springt hij terug naar de standaard lay-out :s YANICK!
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Beheerder | Shapeshifters Leader
Yern


Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Shapeshifterslayout Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shapeshifterslayout   Shapeshifterslayout I_icon_minitimema jun 17, 2013 4:29 am

Wil je dat ik het blauw omzet naar iets bruin of groenachtig?
Het plaatje van Who's online regel ik wel. Plaatjes zat op het net.
Edit: done^^
Springt hij nog steeds naar de andere layout na het legen van je cache?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rayeme.actieforum.com
Rhona
Beheerder | Elf Leader
Rhona


Aantal berichten : 169
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 25

Shapeshifterslayout Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shapeshifterslayout   Shapeshifterslayout I_icon_minitimema jun 17, 2013 7:32 am

Nee, hij werkt nu goed. Het plaatje is ook nice zo ^^
Iets... Oranjerood? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Shapeshifterslayout Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shapeshifterslayout   Shapeshifterslayout I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shapeshifterslayout
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rayeme :: 001|The Own World :: Helpdesk :: Overlegpunt :: Ideeën-
Ga naar: