Rayeme
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexShapeshifterLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Suicune

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Suicune

Suicune


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : In het paralelle universum onder je bed... ja... ja, daar. 's Nachts kruip ik misschien onder je bed vandaan om eten uit de koelkast te stelen

Suicune Empty
BerichtOnderwerp: Suicune   Suicune I_icon_minitimema aug 12, 2013 11:48 pm

Laat ik dit ook maar eens doen XD

Ik ben Suicune/Imke, geboren 24-09-1996. (Waarom klinkt dat James Bond-achtig?) Ik zit in de zesde klas van het gymnasium. Ik schrijf veel, met name fantasyverhalen, en momenteel werk ik aan één lang verhaal dat ik ook ooit zou willen uitgeven. Nu maar hopen dat de uitgevers me willen.
Verder schrijf ik zo nu en dan gedichten en songteksten en teken ik wat, maar zo goed ben ik daar niet in. XD
Ik doe aan de sport iaido, dat is Japans zwaardvechten, en ook doe ik aan larp. (Life-Action-Role-Playinr) Een soort RPG, maar dan in het echt. We vechten met zachte schuimrubberen wapens.
Vroeger heb ik ook paard gereden en aan scouting gedaan, maar dat werd allemaal een beetje druk. :P Ik werk in de bibliotheek, lekker boeken terug zetten.

Hmm, wat nog meer... Ik verzamel fossielen en mineralen, ik hou van wolven, draken en alles wat met fantasy te maken heeft, mijn huisdieren zijn twee konijnen en een broertje en mijn lieve vriend loopt hier ook op het forum rond (Dat is Darmor... sst, niets zeggen hoor, anders komt hij erachter dat ik dit over hem geschreven heb :P)

Zo, nu weet je genoeg. Hah.Suicune 369138630 
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Beheerder | Shapeshifters Leader
Yern


Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Suicune Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suicune   Suicune I_icon_minitimedi aug 13, 2013 12:03 am

Welkom op het forum!
Schrijf je al lang? :D
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rayeme.actieforum.com
Suicune

Suicune


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : In het paralelle universum onder je bed... ja... ja, daar. 's Nachts kruip ik misschien onder je bed vandaan om eten uit de koelkast te stelen

Suicune Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suicune   Suicune I_icon_minitimedi aug 13, 2013 12:53 am

Al sinds dat ik kon schrijven. :P Mijn eerste verhaaltjes stammen uit groep 3. En daarvoor bedacht ik verhaaltjes die mijn ouders dan opschreven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Beheerder | Shapeshifters Leader
Yern


Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Suicune Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suicune   Suicune I_icon_minitimedi aug 13, 2013 1:53 am

Waar haal je je inspiratie uit? :)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rayeme.actieforum.com
Suicune

Suicune


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 02-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : In het paralelle universum onder je bed... ja... ja, daar. 's Nachts kruip ik misschien onder je bed vandaan om eten uit de koelkast te stelen

Suicune Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suicune   Suicune I_icon_minitimedi aug 13, 2013 1:57 am

Uit alles :P Nah, ik heb niet één bron of zoiets. Ideeën komen van allerlei dagelijkse dingetjes of wat ik zie in films of lees in boeken. En uit dromen, gek genoeg. Veel verhaalideeën zijn gebaseerd op dromen die ik ooit had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yern
Beheerder | Shapeshifters Leader
Yern


Aantal berichten : 229
Registratiedatum : 13-06-13
Leeftijd : 30
Woonplaats : België

Suicune Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suicune   Suicune I_icon_minitimedi aug 13, 2013 2:27 am

Dat is niet vreemd. Nou, hier zitten wat mensen op het forum om mij in de gaten te houden die in die branche zitten. Wie weet :3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://rayeme.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Suicune Empty
BerichtOnderwerp: Re: Suicune   Suicune I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Suicune
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Rayeme :: 001|The Own World :: The Lounge Room :: A Newbie-
Ga naar: